2012. január 30., hétfő

Narancsos desszert

Ez egy nagyon egyszerű gyümölcsös édesség, pillanatok alatt össze lehet dobni. Babapiskótából készül, és ami megfogott benne, hogy a krémje tejfölből.
Az eredeti receptet fogom leírni, de én magamnak a cukorból kicsit elcsaltam, és a tejhez is édesítőszert használtam ....., mert "életmódváltásban" vagyok :-(( !!!

Hozzávalók :

  • 1 nagy pohár ( 5dl) tejföl
  • 3 db narancs
  • 10+ 3 dkg porcukor
  • 0,5 dl narancslikőr vagy rum
  • 1 csomag ( kb. 20 dkg ) babapiskóta
  • 2 dl tej




 Egy mély tálban összetörjük a babapiskótát, és ráöntjük a felforralt cukros, likőrös tejet. Annyit, hogy éppen elázzon a piskóta, de ne locsogjon benne.
A tejfölbe belereszelünk 1 db narancs héját, és a 10 dkg porcukorral összekeverjük. A narancsok húsát cikkekre vágjuk, és elkezdjük a tálba rétegezni. Babapiskóta- narancshús- tejföl .....  a tetejét naranccsal zárjuk.
1-2 órára hűtőbe tesszük, hogy összeérjenek az ízek. Tálaláskor még lehet rá tejszínhabot is tenni, és egy szelet naranccsal díszíteni.
A narancshéjtól  kicsit pikáns, fanyar íze lesz , de nagyon finom könnyű édesség.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet, bár még nem próbáltam a tejfölt mint krémet pedig már találkoztam vele így recepteket nézegetve. Nagyon guszta !

    VálaszTörlés
  2. Mariann, nagyon jól néz ki a desszerted!:) Olyan "el kell készíteni" sugallata van!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Roza :) ....készítsd el, kiváncsi vagyok a véleményedre ...:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...